FAQ

KategorieFilter
 
 
 
 
 

Poštovné a doprava - Kurýr

  • Doprava v rámci České republiky:

    Při dodávkách v rámci Česka se účtují tyto náklady na dopravu:

  • u zboží s váhou do 10 kg je cena dopravy: 99 Kč
  • u zboží s váhou od 10 do 50 kg je cena dopravy: 249 Kč
  • u zboží s váhou od 50 do 100 kg je cena dopravy: 499 Kč
  • Speciální kategorii tvoří nadrozměrný nebo těžké zboží, kde je cena dopravy 1699 Kč.

  • Objednaný produkt bude doručen prostřednictvím kurýrní společnosti GEIS. 
  • Při odesílání zásilky Vám bude doručen email se sledovacím číslem Vaší objednávky a s dalšími doplňujícími informacemi. Stav objednávky si můžete ověřit zde: https://www.geis-group.cz/cs/sledovani-zasilky
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte stav obalu zásilky. V případě jakýchkoliv poškození odmítněte zásilku převzít a obratem nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.
 

Platba

  • Dobírka - Najčastejší a najobľúbenejší spôsob platby našich zákazníkov. Za objednávku zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi pri jej preberaní.Cena dobírky je 52 Kč.
  • Bankový prevod - Po prijatí Vašej objednávky Vám pošleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet a po prijatí platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
  • Platobná karta - Po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu TrustCard, kde vyplníte požadované údaje.  Po úspešnej autorizácii platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
 

Reklamace

  • Produkty - pokud se náhodou stane, že Vám dorazí poškozen některý z těchto produktů, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte emailem na adrese info@eshopist.cz a do zprávy uveďte číslo vaší objednávky, popis poškození a ideálně i fotografie poškození. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Náhradní díly nebo nový produkt posíláme co nejdříve od obdržení reklamace, abychom dosáhli Vaši maximální spokojenosti.
  • Vrácení zboží - i když se to nestává často, u nás máte záruku, že můžete vrátit zboží do 30 dnů od nákupu. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete nám prosím email na adresu info@eshopist.cz s číslem objednávky a žádostí o vrácení produktu. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. V případě vrácení zboží Vám co nejdříve bude celá suma objednávky vrácena na účet, nejpozději však do 14 dnů od vrácení objednávky.
 

Všeobecné informace

  • Proč máte vyprodané produkty i nadále ve Vaší nabídce? - Neustále pracujeme na rozšíření a zároveň zachování produktů v naší nabídce, i když některé produkty se rychleji míjejí nebo mají delší dobu výroby. Proto produkty, které máme momentálně vyprodané a budeme vědět později dodat neumožňujeme objednat, abychom Vám neznepříjemnili zážitek dlouhým čekáním.
  • Jak dlouhá je záruční doba? - Záruční doba na zboží zakoupené v našem obchodě je standardně 24 měsíců.
  • Posíláte objednávky i do zahraničí? - Objednávky posíláme do Česka, na Slovensko a do Maďarska. Pro doručení do jiné země nás prosím kontaktujte.
  • Vytvořila jsem si objednávku, ale ráda bych v ní něco změnila. Je to ještě možné? - Samozřejmě. Pokud si přejete cokoliv změnit ve Vaší objednávce, kontaktujte nás prosím emailem na info@eshopist.cz.
  • Co je dárková poukázka a jak ji získám? - Dárková poukázka je kód, po zadání kterého je na objednávku uplatněna sleva ve výši částky poukázky. Můžete ji získat v různých soutěžích nebo pokud u nás opakovaně nakoupíte. 
  • Jsou ceny v obchodě včetně DPH? - Ano, všechny ceny v našem obchodě jsou včetně DPH.
  • Je možné dodat produkt v jiné barvě nebo s jiným rozměrem? - Bohužel ne, naše nabídka obsahuje pouze ty produkty, které lze nalézt v našem obchodě.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze