Poštovné a doprava - Kurýr
-
Doprava v rámci České republiky:
Při dodávkách v rámci Česka se účtují tyto náklady na dopravu:
- u zboží s váhou do 10 kg je cena dopravy: 149 Kč
- u zboží s váhou od 10 do 50 kg je cena dopravy: 299 Kč
- u zboží s váhou od 50 do 100 kg je cena dopravy: 599 Kč
- u zboží s váhou od 100 do 125 kg je cena dopravy: 1299 Kč
- Speciální kategorii tvoří nadrozměrný nebo těžké zboží, kde je cena dopravy 1899 Kč.
- u zboží s cenou nad 10000 Kč je doprava zdarma
Objednaný produkt bude doručen prostřednictvím kurýrní společnosti GLS.
- Při odesílání zásilky Vám bude doručen email se sledovacím číslem Vaší objednávky a s dalšími doplňujícími informacemi. Stav objednávky si můžete ověřit zde: http://online.gls-slovakia.sk/index.php
- Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte stav obalu zásilky. V případě jakýchkoliv poškození odmítněte zásilku převzít a obratem nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.
- Čas dopravy je informatívni
Platba
- Dobírka - Najčastejší a najobľúbenejší spôsob platby našich zákazníkov. Za objednávku zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi pri jej preberaní.Cena dobírky je 52 Kč.
- Bankový prevod - Po prijatí Vašej objednávky Vám pošleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet a po prijatí platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
- Platobná karta - Po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu TrustCard, kde vyplníte požadované údaje. Po úspešnej autorizácii platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
Reklamace
- Produkty - pokud se náhodou stane, že Vám dorazí poškozen některý z těchto produktů, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte emailem na adrese info@eshopist.cz a do zprávy uveďte číslo vaší objednávky, popis poškození a ideálně i fotografie poškození. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Náhradní díly nebo nový produkt posíláme co nejdříve od obdržení reklamace, abychom dosáhli Vaši maximální spokojenosti.
- Vrácení zboží - i když se to nestává často, u nás máte záruku, že můžete vrátit zboží do 14 dnů od nákupu. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete nám prosím email na adresu info@eshopist.cz s číslem objednávky a žádostí o vrácení produktu. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. V případě vrácení zboží Vám co nejdříve bude celá suma objednávky vrácena na účet, nejpozději však do 14 dnů od vrácení objednávky.
Všeobecné informace
- Proč máte vyprodané produkty i nadále ve Vaší nabídce? - Neustále pracujeme na rozšíření a zároveň zachování produktů v naší nabídce, i když některé produkty se rychleji míjejí nebo mají delší dobu výroby. Proto produkty, které máme momentálně vyprodané a budeme vědět později dodat neumožňujeme objednat, abychom Vám neznepříjemnili zážitek dlouhým čekáním.
- Jak dlouhá je záruční doba? - Záruční doba na zboží zakoupené v našem obchodě je standardně 24 měsíců.
- Posíláte objednávky i do zahraničí? - Objednávky posíláme do Česka, na Slovensko a do Maďarska. Pro doručení do jiné země nás prosím kontaktujte.
- Vytvořila jsem si objednávku, ale ráda bych v ní něco změnila. Je to ještě možné? - Samozřejmě. Pokud si přejete cokoliv změnit ve Vaší objednávce, kontaktujte nás prosím emailem na info@eshopist.cz.
- Co je dárková poukázka a jak ji získám? - Dárková poukázka je kód, po zadání kterého je na objednávku uplatněna sleva ve výši částky poukázky. Můžete ji získat v různých soutěžích nebo pokud u nás opakovaně nakoupíte.
- Jsou ceny v obchodě včetně DPH? - Ano, všechny ceny v našem obchodě jsou včetně DPH.
- Je možné dodat produkt v jiné barvě nebo s jiným rozměrem? - Bohužel ne, naše nabídka obsahuje pouze ty produkty, které lze nalézt v našem obchodě.